8 Decembrie, 2016

România devine atractivă pentru turiştii germani

Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului încearcă să găsească soluţii pentru a creşte atractivitatea turistică a ţării noastre pentru turiştii germani.

În acest sens, în perioada 12-13 septembrie reprezentanţi ai celor mai importanţi tour-operatori germani, companii germane de transport aerian şi hotelieri români s-au reunit pentru prima dată în România pentru a discuta despre variantele de diversificare şi îmbunătăţire a serviciilor oferite de hotelierii români.

De asemenea, s-a mai vorbit despre principalele trenduri pe piaţa germană, dar şi specificităţile turistului german, aspecte care pot influenţa creşterea numărului turiştilor germani care aleg România ca destinaţie de vacanţă.

Companiile germane care au participat la întâlnirea cu reprezentanţii industriei turistice româneşti sunt: Dertour, Neckermann, TUI, ITS, FTI, Sonnenklar TV, Berge und Meer, Dr. Tigges, Messerschmidt Reisen, Danubius, Nova Travel, Karpaten şi transportatorii aerieni Air Berlin şi Condor.

În perioada următoare Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului va intensifica acţiunile de promovare în Germania, deoarece aceasta este o piaţă-ţintă pentru turismul românesc.

Reprezentanţii MDRT au discutat cu tour-operatorii germani despre cele mai potrivite modalităţi de prezentare a ofertelor turistice din România şi despre cele mai atractive produse turistice pentru piaţa germană.

Sursa: http://www.mdrt.ro/

Despre autor  ⁄ Ioana Popa

Ioana Popa este redactor la LegeStart din anul 2011. A absolvit Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării.

Fara comentarii

Scrie un comentariu