21 Septembrie, 2017

WTIB: Abilităţi de management pentru secretare, asistenţi administrativi şi personal de asistenţă

World Trade Institute Bucharest (WTIB) vă invită la evenimentul Abilităţi de management pentru secretare, asistenţi administrativi şi personal de asistenţă ce va avea loc pe 6 aprilie 2017 la World Trade Center, Bucureşti, în prezenţa Prof. univ. dr. Popescu Dan.

În următoarea ocazie în care șeful dumneavoastră vă va spune, “Descurcă-te!”, veți fi pregătită?

Este un lucru știut: Dacă doriți să fiți o “asistentă excepţională” — un membru esențial al echipei dvs.— aveți nevoie de abilitățile unui manager pentru a supraviețui și a progresa. Aveți nevoie de abilități cum ar fi abilitățile de comunicare iterpersonală, capacitatea de a negocia bine, perspicacitate decizională, capacitatea de a gestiona schimbarea, capacitatea de a a reuși și dezvoltarea spiritului de echipă și de multe alte abilități despre care ai putea crede că le sunt necesare doar managerilor.

În cadrul acestui seminar interesant de o zi, veți învăța elementele esențiale ale domeniului managementului — abordări de mare impact care vă vor conferi încrederea, puterea și cunoștințele pentru a “vă descurca.”

Public țintă

Programul se adresează tuturor persoanelor care ocupă sau sunt interesate de un post de asistent manager, office manager, secretară, executive assistant, etc.

Despre lector: Prof. univ. Dr. Popescu Dan

Expert cu experiență de peste 30 de ani în domeniul Management, Managementul resurselor umane, Managementul afacerilor, Comunicare și negociere, Comunicare în instituții publice. Este membru al Asociației Europene a Specialiștilor în Resurse Umane, inițiator și Director al programului de cursuri postuniversitare de Comunicare și negociere în afaceri- ASE București, Profesor asociat al Institutului Universitar de Tehnologie din Belfort și Strasbourg, Franța, etc.

Tematica

1. Ce trebuie să știe și să facă un Asistent Manager (AM)

  • de la dezvoltarea personală, la performanță în activitate
  • ce facem mai întâi: lucrurile urgente sau pe cele importante? 
  • depășirea clasicului „baraj al secretarei”

2. Abilitățile de comunicare interpersonală pe care trebuie să le dovedească un AM

  • cunoașterea interlocutorului
  • stăpânirea tehnicilor de comunicare
  • 20 de condiții esențiale pentru a reuși în activitatea profesională cotidiană
  • modalități de adaptare la motivațiile interlocutorului, în vederea prevenirii și/sau a gestionarii situațiilor conflictuale

 3. Cum să comunicăm mai bine cu șefii, cu colegii și cu subordonații

  • elemente de programare neurolingvistică aplicabile în activitatea cotidiană
  • aplicații ale analizei tranzacționale în activitatea AM; stăpânirea și gestionarea eficientă și eficace a situațiilor conflictuale

 4. Abilități de negociere

  • etapele negocierii
  • principii, reguli, tehnici și tactici de negociere, pentru a face față oricărui tip de situații
  • negocierea cu interlocutorii atotcunascatori, neîncrezători și nababi

 5. Arta de a reuși și dezvoltarea spiritului de echipă. Ce este și ce presupune lucrul în echipă

De ce să particip la acest seminar

Dumneavoastră și angajatorul dumneavoastră vă doriți să aveți posibilitatea:

  • Să gestionați oamenii și proiectele independent, cu supraveghere minimă din partea superiorului?
  • Să gestionați proiecte de la cele mai mici până la cele mai mari, cu abilitatea unui manager de proiect profesionist?
  • Să luați decizii cu încredere și să fiți mândru de faptul că ați făcut cea mai bună alegere?
  • Să neutralizați personalitățile dificile care vă fac ziua îngrozitoare?
  • Să negociați contracte profitabile pentru ambele părți atât în interiorul cât și în exteriorul companiei?
  • Să creați un plan pentru astăzi, săptămâna aceasta, chiar și pe mai multe luni, datorită căruia nu rămâneți în urmă cu obiectivele importante?
  • Să creați o alianță care v-ar transforma pe dvs. și pe șeful dvs. în cea mai de invidiat echipă din cadrul organizației dvs.?

Dacă ați răspuns DA… acest seminar de abilități de management vi se potrivește de minune!

În plus, veți primi o Diplomă de participare nominală, utilă în cariera dvs. profesională! 

Persoanele interesate se pot înscrie prin completarea formularului disponibil pe pagina evenimentului. Taxa de instruire este de 550 de lei plus TVA, organizatorul acordând discount-uri în funcţie de numărul persoanelor înscrise.

comentarii

Despre autor  ⁄ Redacţia

Materialele semnate de redacţia LegeStart reprezintă un efort comun de vă oferi informaţii de interes general din multiple domenii, strânse de echipă sau prezentate de partenerii noştri.

Fara comentarii

Scrie un comentariu