23 Martie, 2019

Turiştii care îşi petrec concediul pe litoral pot sesiza Protecţia Consumatorului în locaţii speciale

Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorului (ANPC) a emis o informare prin care anunţă înfiinţarea structurii teritoriale „Comandament Litoral 2016”, unde toţi turiştii care îşi petrec concediul la mare în această vară pot sesiza eventualele nereguli.

Comandamentul funcţionează în următoarele locații:

  • Mamaia, pentru stațiunile Mamaia și Năvodari, cu sediul la Hotel Venus , telefoane 0241.831.933 și 0759045340;
  • Neptun, pentru stațiunile Olimp, Neptun, Jupiter, Cap Aurora, Venus, Saturn, Mangalia, 2 Mai, Vama Veche, cu sediul la Hotel Recif telefoane 0241.731.900 și 0759045339;
  • Costinești, pentru stațiunile Costinești, Eforie Nord, Eforie Sud, Tuzla și 23 August, cu sediul la Hotel Tiberius, telefoane 0241.734.910 și 0759045351.

Comandamentul Litoral 2016 va funcționa în intervalul 15 iunie-15 septembrie 2016, perioadă în care, comisarii ANPC vor desfășura acțiuni de control, de preluare și cercetare a reclamațiilor, acțiuni de informare și educare a consumatorilor, precum și de consiliere gratuită a operatorilor economici pentru aplicarea corectă a legislației din domeniu.

Sursa: ANPC

comentarii

Despre autor  ⁄ Redacţia

Materialele semnate de redacţia LegeStart reprezintă un efort comun de vă oferi informaţii de interes general din multiple domenii, strânse de echipă sau prezentate de partenerii noştri.

Fara comentarii

Scrie un comentariu