Aceste studii au fost realizate în cadrul Campaniei Naţionale “o9atitudine!” – Alege Sănătos! Trăieşte Sănătos!”, pentru ca alegerile consumatorilor să fie făcute în cunoştinţă de cauză şi pentru schimbarea mentalităţii consumatorilor români din cetăţeni asistaţi în consumatori europeni activi.
Campania este realizată de către Asociaţia Naţională pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din Romania – InfoCons şi are drept scop creşterea gradului de conştientizare şi informare a consumatorilor din România cu privire la alimentaţia sănătoasă, doza zilnică recomandată, traiul şi obiceiurile sănătoase.
Ca urmare a studiilor efectuate, au fost prezentate o serie de ierarhizări de tipul top 5 E-uri ale următoarelor categorii de produse: conserve de carne, pateu vegetal, margarină, produse de post, tablete de supt, chipsuri, iaurturi cu fructe, brânză topită, pâine şi ciocolată.
Consultă rezultatele studiilor realizate de ANPC! Click aici!