20 Februarie, 2019

ŞOMAJ: Ce documente sunt necesare pentru înregistrarea ca persoană aflată în căutarea unui loc de muncă?

Întrebarea cititorului: Ce documente sunt necesare pentru înregistrarea ca persoană aflată în căutarea unui loc de muncă?

Răspuns: Pentru identificarea unui loc de muncă în România, persoana interesată trebuie să se înregistreze, ca persoană aflată în căutarea unui loc de muncă, la agenţia teritorială pentru ocuparea forţei de muncă din raza de domiciliu sau reşedinţă.

Înregistrarea ca persoană aflată în căutarea unui loc de muncă la ANOFM (Agenția Națională Pentru Ocuparea Forței de Muncă) se face în baza următoarelor documente:

  • actul de identitate;
  • actele de studii şi de calificare;
  • carnetul de muncă sau alte acte care atestă existenţa unor raporturi de muncă ori de serviciu, în cazul persoanelor provenite din muncă;
  • adeverinţă medicală din care să rezulte că persoana este clinic sănătoasă sau aptă de muncă sau are eventuale restricţii medicale.

Adresele agenţiilor judeţene pentru ocuparea forţei de muncă sunt disponibile pe site-ul www.anofm.ro  la secţiunea Contact AJOFM.

Sursa: Ministerul Muncii

comentarii

Despre autor  ⁄ Elena Hogaş

Elena Hogaş este redactor la Legestart.ro. Este absolventă a Facultăţii de Comunicare şi Relaţii Publice (SNSPA).

Fara comentarii

Scrie un comentariu