Organizator: World Trade Institute Bucharest
Data: 28-30 iunie 2013
Locul de desfăşurare: Hotel Parc, Mamaia
Lectori:
- Dna Gabriela RADU, Inspector de stat – Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale
- Dl Nicolae Voinoiu, Director – Direcţia Control, Securitate şi Sănătate în Muncă – Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale
Temele conferinţei
Partea I – Evaluarea personalului
1. Scopul evaluării personalului
2. Domeniul de aplicare și caracteristicile evaluării performanțelor angajaților
3. Etapele evaluării performanțelor angajaților
4. Pregătirea evaluării și etapele acesteia
– Definirea obiectivelor alese
– Alegerea criteriilor de evaluare
– Alegerea metodei de evaluare și a periodicității.
8. Cine poate face evaluarea?
9. Prelucrarea și comunicarea evaluării
10. Responsabilități
11. Evidența înregistrării.
12. Discuții libere și spețe ridicate de către participanți care vor primi un răspuns avizat!
Partea a II-a – Legislaţia Muncii şi Revisal
1. Registrul General de Evidență al Salariaților Reglementat prin HG 1105/10.11.2011
* Utilizarea programului informatic REVISAL, probleme de interpretare și soluții practice de rezolvare a acestora.
2. Contractele colective de muncă - negociere - Legea Dialogului Social
Părțile și reprezentarea acestora la negocierea colectivă (sectorul public și sectorul bugetar) * Încheierea contractelor colective de muncă * Conflictele colective de muncă și concilierea acestora* Greva * Conflictele individuale de muncă.
3. Codul Muncii valabil în 2013
Contractul individual de muncă și delimitarea lui de alte contracte în temeiul cărora se prestează muncă * Trăsăturile caracteristice ale contractului individual de muncă * Încheierea, modificarea și încetarea contractului individual de muncă * Suspendarea contractului individual de muncă * Clauze specifice contractului individual de muncă * Încetarea de drept a contractului individual de muncă * Demisia și termenul de preaviz * Concedierea colectivă * Agentul de muncă temporară * Regulamentul intern
Partea a III-a – Sănătate şi securitate în muncă
Modificări Legislative Importante cu Privire la Comitetul de Securitate și Sănătate și alte Probleme în Domeniul Securității și Sănătății în Muncă – HG 955/2010
– Modalități de întărire a capacității de organizare și funcționare a Comitetului de securitate și sănătate
– Obligație constituire / Atribuții specifice
Sistemul Legislativ în Domeniul Securității și Sănătății în Muncă – Legea Securității și Sănătății în Muncă nr. 319/2006 și Normele Metodologice de Aplicare a Acesteia Aprobate prin HG 1425/2006 – Legislația Adaptată Specificului Activității
Criterii generale pentru Evaluarea Riscurilor
– Elementele sistemului de muncă, factori de risc, de accidentare și îmbolnăvire profesională
– Prevenirea riscurilor de accidentare și/sau îmbolnăvire profesională
– Ghid de evaluarea factorilor de risc de accidentare și îmbolnăvire profesională a obigativitate cuprinza în Legea 319/2006
Organizarea Activității de Prevenire și Protecție și Acțiuni în Caz de Urgență
– Organizarea activității de prevenire și protective la nivelul angajatorilor
– Parteneri externi ai angajatorului în activitatea de prevenire și protective
– Planuri de urgenţă și de evacuare
Elaborarea Documentațiilor Necesare Desfășurării Activității de Prevenire și Protecție
– Programul de măsuri, instrucțiunile proprii de securitate a muncii, tematicile de instruire
– Fișele de instruire individuală privind securitatea și sănătatea în muncă
– Fișa de instruire colectivă, planul de prevenire și protecție
Dacă doriţi să aflaţi mai multe detalii despre înscrierea la acest eveniment şi taxa de participare, trimiteţi-ne un e-mail la adresa: vanzari@indaco.ro sau contactaţi-ne la numerele de telefon: 021.311.97.11 şi 0758.070.577.