Pentru eliberarea unui nou certificat de înmatriculare, solicitanţii trebuie să se adreseze unui serviciu public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor.
Atunci când solicitarea vine ca urmare a furtului, pierderii sau deteriorării certificatului de înmatriculare, este nevoie de următoarele documente:
• cerere-tip (model – fişier PDF);
• declaraţia solicitantului din care să rezulte furtul/pierderea documentului sau modul de deteriorare (modelPDF);
• cartea de identitate a vehiculului (original + copie);
• actul de identitate al solicitantului (original + copie);
• certificatul de înmatriculare deteriorat (dacă solicitarea se face din cauza deteriorării certificatului);
• dovada achitării contravalorii certificatului de înmatriculare – 37 de lei (se poate achita la CEC);
• procură specială autentificată de un notar public (necesară atunci când documentele sunt depuse de o altă persoană în afară de titular).
În cazul în care este vorba de o persoană juridică, trebuie depus şi documentul care atestă dobândirea personalităţii juridice, denumirea şi sediul (copie). Plus împuternicirea reprezentatului legal al acesteia (modelPDF).
Pentru informaţii referitoare la schimbarea permisului auto, puteţi citi următoarele articole:

comentarii

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here