Ministrul Investițiilor și Proiectelor Europene a emis astăzi un nou ordin, prin care simplifică fluxul de lucru în activitatea de implementare a proiectelor finanțate din fondurile europene gestionate de MIPE, se anunţă într-un comunicat de presă.

De la intrarea în vigoare a ordinului, CV-urile echipei de implementare și documentele justificative aferente vor putea fi transmise fără a mai fi semnate de titular și fără a mai menționa „conform cu originalul” pe fiecare pagină, titularul asumându-și față de angajator conformitatea documentelor transmise.

Astfel, va fi suficientă semnătura electronică a reprezentantului legal. „Ne dorim să elaborăm un cadru simplificat pentru perioada 2021-2027, dar suntem mereu atenți la problemele și sugestiile beneficiarilor care implementează chiar acum proiecte. Prevederile acestui ordin vor veni în sprijinul echipelor care implementează proiecte chiar din prima zi de aplicare”, a declarat doamna Cătălina Bădoiu, secretar de stat în cadrul MIPE, citat în comunicatul de presă.

După cum se mai arată în comunicatul de presă, „Prin această măsură de simplificare ne-am propus să înlocuim un flux de lucru pe hârtie cu un flux de lucru mai simplu, exclusiv digital.”

Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene continuă demersurile de simplificare pe componenta de Resurse Umane, care au început în luna iunie, când a fost eliminată componenta descriptivă a CV-ului din MySMIS. Ordinul trebuie publicat în Monitorul Oficial pentru a intra în vigoare.

www.lege5.roRapid actualizată, platforma Indaco Lege5 este instrumentul ideal pentru urmărirea modificărilor legislative, consultarea doctrinei sau informații despre companii.  

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here