20 Septembrie, 2019

Noutăţi privind activitatea practicienilor în insolvenţă

OpANAF nr. 2108/2015, publicat în Monitorul Oficial nr. 635 din 20 august, se adresează practicienilor în insolvență ce doresc să participe la procedurile lichidative organizate de ANAF.

Cadrul normativ cu caracter general ce enumeră obligațiile pe care trebuie să le îndeplinească un practician în insolvență pentru a participa la proceduri lichidative organizate de ANAF este dat de OpANAF nr. 1451/2015, cu modificări ulterioare.

Această procedură este modificată punctual prin ordinul analizat astăzi, astfel:

  • poate participa la procedură un practician în insolvență ce are înscris în cazier diverse fapte, dar pentru care acesta justifică că nu îi sunt imputabile;
  • ofertele ce nu au îndeplinit minim 30 de puncte sunt respinse;
  • la justificarea personalului deținut de practicianul în insolvență afectat procedurii lichidative, se necesită depunerea unei declarații cu numărul de personal disponibil.

Anexa acestei declarații trebuie să prezinte dovada încheierii contractelor cu aceste persoane, pentru fiecare în parte, în funcție de modul de colaborare, cum ar fi contract de muncă, contract de prestării servicii etc.

Ai nevoie de Ordinul nr. 1.451/2015 privind procedurile de agreare şi selecţie a practicienilor în insolvenţă de către ANAF? Poţi cumpăra actul la zi, în format PDF, de AICI!

comentarii

Despre autor  ⁄ Adrian Benţa

Adrian Benta este membru al Camerei Consultanților Fiscali (2007), auditor financiar stagiar, membru CAFR (2010). Are o experienţă de peste 13 ani în conducerea contabilităţii şi fiscalitatea societăţii comerciale şi conduce un cabinet propriu de consultanţă fiscală. Contact: adrian@bentaconsult.ro.

Fara comentarii

Scrie un comentariu