ANAF lansează Chat-ul, un nou serviciu pentru contribuabilii care folosesc portalul Fiscului, prin care va fi oferită asistenţă în vederea accesării serviciilor disponibile.

Acest lucru se va întâmpla începând cu data de 22 noiembrie 2021, a anunțat, miercuri, președintele instituției, Mirela Călugăreanu, într-o conferință organizată de PwC România.

Serviciul va fi disponibil pe pagina ANAF şi a fi în fază de testare până la sfârșitul anului.

„Prin intermediul serviciului de CHAT contribuabilii pot beneficia de asistență în vederea accesării serviciilor disponibile pe portalul instituțional. În situația în care contribuabilii doresc alte informații decât cele cu privire la serviciile disponibile pe portalul ANAF, aceștia sunt rugați să apeleze la celelalte modalități de acordare a asistenței, cum ar fi Call Center ANAF”, potrivit unui comunicat de presă.

Agenția a mai susținut că vrea să devină „o administrație inovatoare și eficientă, capabilă să răspundă provocărilor mediului extern, care să ofere servicii noi și adaptate diferitelor categorii de contribuabili și care să faciliteze conformarea fiscală voluntară”.

www.lege5.roRapid actualizată, platforma Indaco Lege5 este instrumentul ideal pentru urmărirea modificărilor legislative, consultarea doctrinei sau informații despre companii. 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here