Ce ne face mai buni în activitatea noastră de zi cu zi? Cum putem creşte productivitatea muncii noastre şi a echipei pe care o conducem? Cum să comunicăm eficient pentru ca rezultatele comune să corespundă obiectivelor organizaţie? Sunt doar câteva din întrebările la care orice manager responsabil caută răspunsuri.

Indaco Systems, partenerul dumneavoastră pentru un business de succes, alături de Liviu Dragoman, consultant şi trainer autorizat ANC, vin în sprijinul celor care nu au găsit soluțiile mulțumitoare la problemele ce îi preocupă. Programul de pregătire pentru manageri şi antreprenori „Leadership pentru creşterea organizaţiei” reprezintă soluția propusă de noi la problemele de management exprimate de participanţii la atelierele şi seminariile Indaco de reurse umane.

Startul Programului îl dăm în luna noiembrie 2016, prin trei module de iniţiere:

16 noiembrie: Lead2Team – primul pas către leadership eficient

Seminarul reprezintă, în primul rând, o provocare de leadership pentru că o modalitate potrivită de a amplifica impactul pozitiv asupra celorlalți și de a conferi valoare muncii depuse este perfecționarea abilităților de lideri. De asemenea, seminarul dorește să inspire și să sprijine în identificarea parcursului procesului dezvoltării abilităților de lider.

Puterea liderilor este dată de influenţa reală pe care aceștia o exercită asupra echipei lor.

Tematica:

  • Liderii și rolul lor în formarea și dezvoltarea echipelor;
  • Provocările liderilor în conducerea eficientă a echipelor;
  • Putere, influență și autoritate în conducerea echipei.

17 noiembrie: Cum să-ți crești productivitatea muncii

Seminarul își propune să identifice strategiile productivității liderilor și să le analizeze pentru a realiza o imagine de ansamblu cu privire la practicile utilizate în obținerea de rezultate valoroase, atât în mediu profesional cât și personal.

Cea mai mare provocare a unui lider este administrarea eficientă a timpului (controlul).

Tematica:

  • Strategii și tehnici de gestionare a timpului și a acțiunilor;
  • Eficiența instrumentelor de planificare;
  • Disciplina – Obiceiurile – Energia – Rezultatele.

24 noiembrie: Îmbunătățește comunicarea interdepartamentală în compania ta

Seminarul pune în discuție și analiză cele mai importante aspecte ale procesului de comunicare interdepartamentală, dezvoltarea abilităților de comunicare și relaționare în mediul profesional, conținutul și valoarea mesajelor de transmis pentru îmbunătățirea climatului organizațional și a satisfacției în muncă. 

Tematica:

  • De la comunicarea interpersonală la cea interderpartamentală;
  • Caracteristicile noului model de comunicare interderpartamentală;
  • Canale, rețele și interacțiuni în comunicare interderpartamentală;
  • Informare, relaționare, motivare și influențare.

Iată câteva beneficii pe care le vor obţine participanţii:

Îşi vor dezvolta rapid deprinderile și atitudinile corespunzătoare pentru a gestiona eficient procesele de formare, dezvoltare, motivare și conducere a echipelor în îndeplinirea obiectivelor organizației. Programul oferă cunoștințele necesare pentru a începe un proces conştient de îmbunătăţire a competențelor şi comportamentelor de lider. 

Îşi vor dezvolta abilitățile de organizare și planificare a activităților pentru creșterea eficienței, eficacității și productivității personale. La finalul cursului vor fi în măsură să aplice tehnici și metode moderne pentru a sorta, prioritiza și planifica activitățile în vederea atingerii obiectivelor.

Îşi vor dezvolta deprinderile de comunicare, relaționare, motivare și influențare, de folosire a canalelor și rețelelor de comunicare interdepartamentală pentru îmbunătățirea climatului organizațional și a satisfacției în muncă. 

Vor avea posibilitatea de a participa la trei evenimente de formare cu un impact major asupra dezvoltării individuale bazate pe interactivitate: exerciții și lucru în echipă, studii de caz și jocuri de rol, discuții și reflecții.

Promisiunea trainerului:

liviu dragoman„Vei începe să vezi lucrurile mai clar” este o propunere, o dorință, dar și un rezultat. Asta vrem să oferim prin organizarea acestui program.

Am gândit programul plecând de la nevoia identificată la clienții mei în activitățile de consultanță și training: ENERGIA. Energia necesară pentru a face ceva. O schimbare în rutină poate, o schimbare care să indice direcția de urmat pentru a deveni poate mai înțelepți, mai productivi, mai asertivi.

Știu bine că liderii adevărați sunt maeștrii administrării energiei organizaționale. Ei concentrează, investesc, reînnoiesc, extind și canalizează propria energie, dar și a altora.

Vă promitem trei zile interactive (16, 17 şi 24 noiembrie), cu exerciţii, studii de caz, jocuri de rol etc., totul într-un cadru de excepţie oferit de Hotel IBIS Palatul Parlamentului din Bucureşti.

Puteţi alege să participaţi la unul, două sau la toate cele trei seminarii.

Vă puteţi înscrie online sau ne puteţi contacta direct la 021.311.97.011/ 0758.070.577 sau seminarii@indaco.ro .

Despre trainer: Liviu Dragoman

Consultant și trainer autorizat ANC, are o experiență de peste 10 ani în  training, management și relații publice. A dezvoltat cu succes numeroase programe de training pentru echipe de top şi middle management din companii și instituții publice, a condus diferite proiecte naționale și internaționale și a ocupat funcții de conducere în structuri guvernamentale de informare și relații publice.

Identificaţi şi alte evenimente de interes pentru dumneavoastră pe www.indacoseminarii.ro  – portal de prezentare a programelor de informare de tip Conferinţă, Seminar, Cursuri închise sau deschise, prin care ne propunem să oferim participanţilor oportunitatea de a dobândi cunostinţe şi abilitati necesare în interpretarea şi aplicarea corectă a prevederilor legale în folosul organizaţiilor din care fac parte, dar şi oportunitatea unei pregătiri şi specializări profesionale continue.

LEAVE A REPLY

Adaugă comentariu!
Adaugă nume aici