ACTUALIZARE (28 mai): Lista cu notele candidaţilor este AICI (PDF), lista persoanelor admise este AICI (PDF), iar lista cu rezultatele contestaţiilor este AICI (PDF).
__________
În luna mai va avea loc examenul de competenţă profesională pentru atribuirea calităţii de auditor financiar, anunţă Camera Auditorilor Financiari (CAFR).
Înscrierile vor avea loc în perioada 14-30 aprilie, iar probele examenului vor avea loc după cum urmează:
• proba scrisă – 10 mai 2014;
• proba grilă – 11 mai 2014;
• proba practică – 17 mai 2014.
• proba grilă – 11 mai 2014;
• proba practică – 17 mai 2014.
Pentru a consulta tematica şi bibliografia pentru examen, accesaţi acest document (PDF).
Regulamentul de organizare şi desfăşurare a examenului de competenţă profesională poate fi consultat integral AICI.
CINE SE POATE ÎNSCRIE ŞI CE ACTE SUNT NECESARE
Potrivit anunţului CAFR-ului, la examen se pot înscrie:
– stagiarii care au finalizat perioada de stagiu şi se află în perioada legală în care pot susţine examenul;
– stagiarii care au fost respinşi în alte sesiuni de examen şi se află în termenul legal pentru susţinerea examenului.
– stagiarii care au fost respinşi în alte sesiuni de examen şi se află în termenul legal pentru susţinerea examenului.
Atenţie! Înscrierea se poate face doar dacă stagiarii au participat la cursul obligatoriu de pregătire profesională din 2013.
Dosarul de înscriere poate fi depus – personal sau prin delegat (împuternicire de mână) – la sediul CAFR din Str. Sirenelor nr. 67-69, Sector 5, Bucureşti.
Înscrierile se fac de luni până vineri, între 9:00 şi 15:00, în perioada 14-30 aprilie.
Acte necesare la înscriere pentru stagiarii care termină anul al treilea de stagiu şi se înscriu pentru prima dată la examen şi pentru stagiarii care au mai depus dosar pentru participarea la examen, dar nu s-au prezentat şi s-au retras (şi se află în termenul legal pentru susţinerea examenului):
• cerere (PDF);
• declaraţia îndrumătorului de stagiu (PDF) (sau de la toţi îndrumătorii, dacă au fost mai mulţi) prin care se atestă capacitatea stagiarului de a se prezenta la examen;
• documentul care dovedeşte plata taxei de înscriere (copie);
• cartea de identitate (copie);
• patru fotografii ale stagiarului.
• declaraţia îndrumătorului de stagiu (PDF) (sau de la toţi îndrumătorii, dacă au fost mai mulţi) prin care se atestă capacitatea stagiarului de a se prezenta la examen;
• documentul care dovedeşte plata taxei de înscriere (copie);
• cartea de identitate (copie);
• patru fotografii ale stagiarului.
Acte necesare la înscriere pentru stagiarii care au fost respinşi în alte sesiuni de examen şi se află în termenul legal pentru susţinerea examenului:
• cerere (PDF);
• documentul care dovedeşte plata taxei de înscriere (copie);
• cartea de identitate (copie);
• patru fotografii ale stagiarului.
TAXA DE EXAMEN
Taxa pentru participarea la examen este de 400 de lei/probă şi poate fi plătită prin bancă (BCR Sucursala Libertăţii / IBAN: RO09 RNCB 0069 0076 6442 0001; Cod fiscal: 12 13 70 45 // ING / IBAN: RO84 INGB 0001 0081 8692 8910) sau la casieria de la sediul CAFR-ului.
Sursa: CAFR | Foto: FreeImages.com