Brett Minchington, Chairman/CEO al Employer Brand International, ne-a acordat un interviu în exclusivitate despre brandul de angajator şi beneficiile sale.
Autoritate globală în domeniu, acesta va susţine, pe data de 10 Aprilie 2014, la Bucureşti, primul Masterclass din România dedicat conceptului de employer branding, International Employer Brand Leadership.
Dana Tudor: Ce înseamnă brandingul de angajator?
Brett Minchington: În 2005 am definit brandul de angajator drept "imaginea companiei tale ca un "mediu de lucru extraordinar" atât în viziunea angajaţilor curenţi, cât şi în cea a (potenţialilor) parteneri externi (candidaţi potenţiali, candidaţi activi, clienţi şi alte persoane impactate). Arta şi ştiinţa brandingului de angajator se referă ca atare la atragerea, angajamentul şi menţinerea iniţiativelor ce ţintesc către îmbunătăţirea brandului de angajator pentru compania ta.
O organizaţie cu oferte atractive de angajare este una al cărei brand de angajator se aliniază cu brandul (brandurile) de companie şi de produs. Acest lucru înseamnă că valoarea pe care compania o promovează în recrutare şi angajare este reflectată de acţiunile tuturor oamenilor, la toate nivelele de business, în orice moment.
Procesul de branding de angajator este prin natura sa holistic şi îşi face simţită prezenţa în cadrul ciclului de viaţă al unui angajat, de la semnarea contractului până la pensionare. Deşi, în principiu, procesul de construire a unui brand de angajator pare un concept bine definit şi simplist, realitatea ne arată că acest proces este unul complex.
Foto: Sxc.hu