Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă (ANOFM) a lansat un ghid cu pașii ce trebuie urmați de angajatori pentru a beneficia de un ajutor unic de 2.500 de lei pentru fiecare telesalariat ce a lucrat în regim de telemuncă cel puțin 15 zile lucrătoare în timpul stării de urgență (16 martie - 14 mai 2020).
Pasii de urmat pentru depunerea actelor necesare obținerii ajutorului financiar sunt prezentaţi în varinată video. Cei interesaţi pot afla despre cererile și documentele necesare obținerii ajutorului financiar dar şi unde pot depuse.
Potrivit ghidului, acest ajutor este acordat angajatorilor până la finalul anului, cel târziu şi se face în două etape: transmiterea solicitării (cerere, declarație pe proprie răspundere și lista cu telesalariații) și depunerea documentelor justificative pentru echipamentele achiziționate.
Lista echipamentelor și serviciilor ce pot fi cumpărate din acești bani este oficializată prin Ordinul nr. 1376/2020.
Ghidul de completare şi transmitere ale formularelor şi documentelor, prin platforma aici.gov.ro, în vederea accesării sprijinului financiar pentru desfăşurarea activităţii în regim de telemuncă - OUG 132/2020 poate fi văzut aici
Rapid actualizată, platforma legislativă Indaco Lege5 este instrumentul ideal pentru urmărirea modificărilor legislative, mai ales în contexul decretării stării de urgență pe teritoriul României
