Aceste măsuri au fost luate în vederea preîntâmpinării perturbării activităţii administraţiilor financiare, precum şi pentru a urgenta procesul de rearondare a contribuabililor la noile administraţii competente, iar transferul tuturor informaţiilor necesare să se efectueze în condiţii optime, astfel încât, începând cu data de 5 iulie a.c., toate administraţiile financiare să funcţioneze la standardele stabilite prin procesul de reorganizare.
Direcţia de comunicare, relaţii publice şi mass media menţionează, totodată, că activitatea de încasări şi plăţi desfăşurată prin unităţile teritoriale ale Trezoreriei Statului va funcţiona normal, potrivit programului de lucru.
De asemenea, la administraţiile financiare din toată ţara vor funcţiona şi centrele de
asistenţă telefonică a contribuabilului, iar pe portalul www.anaf.ro rămân active paginile de
informare a contribuabililor.
Informaţii suplimentare se pot obţine şi la numărul de telefon: 031.403.91.60, reţea RDS,
Centrul ANAF de asistenţă a contribuabililor.
*
ANFP a făcut, de asemenea, publică Lista administraţiilor finanţelor publice (municipale, orăşeneşti şi comunale) care nu se mai regăsesc în cadrul direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene. Lista, anexă la referatul de aprobare, poate fi consultată la adresa:
http://static.anaf.ro/static/10/Anaf/primapagina/Situatie_AFP_desfiintate.pdf