BusinessMark, cu sprijinul Asociației Române a Băncilor, are plăcerea să vă anunțe organizarea celei de-a doua ediții a Romanian Financial Conference, eveniment ce va avea loc pe data de 22 aprilie 2015, la București, Hotel Radisson Blu.
Conferința, în cadrul căreia Indaco Systems este partener media, constituie un prilej de analiză și dezbatere a sectorului financiar-bancar, reunind într-un mediu dinamic reprezentanți ai managementului celor mai importante bănci și instituții financiare prezente pe piața românească.
Conferința va dezbate teme legate de: perspectivele sistemului bancar românesc sub umbrela Uniunii Bancare Europene, reglementarea în criză și post criză și efectul asupra creditării, efectele insolvenței asupra mediului financiar, stabilitatea mediului de afaceri și a sistemului financiar, reglementări, perspective de creștere și provocări ale piețelor românești de capital, asigurări, leasing, fonduri de investiții și pensii.
Printre speakerii care au confirmat participarea se numără:
- Radu Graţian Gheţea, Președinte, Asociația Română a Băncilor, Președinte, CEC Bank
- Petre Bunescu, Director General Adjunct, BRD - GSG
- Laurențiu Gabriel Mitrache, Președinte Executiv Bank Leumi
- Florin Dănescu, Președintele Executiv, Asociația Română a Băncilor
- Adriana Ahciarliu, Secretar General, Asociația Societăţilor Financiare din România - ALB
- Florentina Almăjanu, CEO, Uniunea Națională a Societăților de Asigurări din România - UNSAR
- Simona Dan, Market Strategy Advisor, GfK România
- Reprezentant Banca Națională a României
- Reprezentant Autoritatea de Supraveghere Financiară
Pentru detalii şi înscrieri, acceseaza www.business-mark.ro sau contactează-ne la numerele de telefon (+40 ) 021 313 98 19 sau pe adresele de e-mail mihaela.ciobanu@business-mark.ro , office@business-mark.ro.
Despre BusinessMark
BusinessMark este o companie ce oferă servicii integrate de B2B, oferind clienţilor săi modele de dezvoltare complexe, conectându- i în mod direct cu mediul de afaceri şi creând oportunităţi de parteneriat strategic.
Atât prin organizarea de evenimente business, cât şi prin serviciile de B2B Public Relations oferite, BusinessMark îşi propune să vină în întâmpinarea partenerilor săi cu strategii de comunicare şi promovare centrate pe business matchmaking şi crearea de oportunităţi de dezvoltare.