3 Decembrie, 2016

Turismul românesc în 2014: câţi bani investim în promovare?

Campania de promovare a turismului românesc în intervalul 2014 – 2015 va include reclame outdoor, precum şi în media din ţară şi străinătate şi va costa peste 25 de milioane de euro, conform declaraţiilor lui Răzvan Filipescu, preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Turism (ANT), citat de Agenţia Mediafax.

ANT organizează licitaţii în valoare totală de 18-19 milioane de euro pentru promovarea turismului românesc pe televiziuni şi în presa scrisă din SUA, Germania, Franţa, Marea Britanie, Italia şi România.

Acestora li se vor adăuga campanii outdoor pe pieţele respective, plus alte destinaţii, considerate de ANT “de oportunitate”, respectiv Israel, Polonia, Turcia, Rusia, Austria şi Republica Moldova.

În plus, vor fi lansate campanii de promovare online pe aceste pieţe, pentru care nu s-a stabilit încă un buget.

Anul trecut au venit în Romania, potrivit Institutului Naţional de Statistică, aproximativ 1,6 milioane de turişti străini, în creştere cu 9,1%. În primele zece luni ale anului în curs, numărul turiştilor străini a fost de aproape 1,5 milioane, cu 3,3% mai mult decât în perioada similară a anului trecut.

Sursa: Mediafax.ro

Despre autor  ⁄ De Weekend

Un efort comun al redacţiei de a găsi informaţii interesante, cu subiecte atrăgătoare, potrivite pentru un weekend relaxant. Vorbim despre educaţie, sănătate, mediu, evenimente şi orice altceva.

Fara comentarii

Scrie un comentariu