4 Decembrie, 2016

Social Media – un instrument important în cunoaşterea consumatorului

BusinessMark a organizat conferința “Social Media Business Forum” în 28 octombrie 2014, în București.

Indaco Systems şi LegeStart.ro au fost parteneri media ai evenimentului.

“Social Media Business Forum” a fost o conferinţă dedicată specialiștilor în social media, comunicare şi marketing şi a reprezentat un mediu profesionist de discuții asupra modului în care marketingul – prin rețelele de socializare – ne poate ajuta în dezvoltarea de business.

Vorbitorii primei sesiuni au fost: Teodora Juravle, Marketing Communications Manager, Carrefour România, Gabriel Trăistaru, Resposible with Internal and External Media, Enel România, Mirela Nemțanu, Corporate Communication & Public Affairs Manager, L’Oreal Romania, Alexandru Negrea, Head of Facebook Department, Spada, şi Radu Acsinia, Social Media Specialist, Samsung Electronics Romania.

Câte ceva din ce-au spus vorbitorii:

Este foarte important să cunoaștem consumatorul. Am trecut cu toții de la classic marketing la varianta modernă, iar în centru este consumatorul. Digitalul joacă un rol major. În zona cosmetic & beauty, procentul celor care caută online înainte de a cumpăra este de 70%. Asta înseamnă că Social Media este un mustMirela Nemțanu, Corporate Communication & Public Affairs Manager, L’Oreal Romania

Recomandăm companiilor să îşi atragă fanii de pe reţelele de socializare pe portalul propriu. Ce se întâmplă dacă de mâine nu vom mai avea acces la bazele de date cu persoanele care ne-au apreciat pe Facebook, de exemplu?Alexandru Negrea, Head of Facebook Department, Spada

Social Media este un efort care are cele mai bune efecte pe termen lung. Este indicat să asculţi comunitatea, este cel mai simplu mod de a afla ce îşi doresc membrii săiRadu Acsinia, Social Media Specialist, Samsung Electronics Romania

Lansarea studiului “Social media și mediul de afaceri românesc”

În cadrul celei de-a doua sesiuni a avut loc lansarea oficială a studiului ”Social media și mediul de afaceri românesc” – realizat de EY România și TotalSoft.

Rezultatele au fost prezentate și discutate de Daniel Ionescu, Sales & Marketing Director, TotalSoft, Constantin Măgdălina, Strategic Development, EY România & IAB expert, şi Elena Badea, Associate Director, Head of Branding, Marketing and Communication, EY România.

Studiul analizează răspunsurile a 209 reprezentanţi ai unor companii din diverse industrii din România cu privire la modul în care acestea abordează marketing-ul prin intermediul reţelelor de socializare şi impactul pe care acest tip de marketing îl are în prezent în activitatea lor, a declarat Elena Badea, Associate Director, Head of Branding, Marketing and Communication, EY România.

Studiul are la bază un chestionar aplicat în perioada 23 septembrie – 15 octombrie 2014. Raportul utilizat pentru datele comparative la nivel global este “2014 Social Media Marketing Industry Report – How Marketers Are Using Social Media to Grow Their Businesses”.

Dacă în 2013 top trei beneficii ale utilizării social media erau creșterea expunerii pe piață (83%), creșterea notorietății companiei (79%) și fidelizarea clienților (52%), în 2014 în noul top trei se află creșterea notorietății companiei (80%), creșterea expunerii pe piață (63%) și generarea de oportunități de vânzare (54%), a declarat Daniel Ionescu, Sales & Marketing Director, TotalSoft.

Printre temele de discuție abordate s-au numărat:

- cum construiești o strategie de social media potrivită companiei tale;

- marketing-ul interactiv și social media – avantaje;

- fidelizarea clienților prin social media;

- importanța social media în procesul de branding;

- rolul social media în generarea de leaduri.

Despre autor  ⁄ Redacţia

Materialele semnate de redacţia LegeStart reprezintă un efort comun de vă oferi informaţii de interes general din multiple domenii, strânse de echipă sau prezentate de partenerii noştri.

Fara comentarii

Scrie un comentariu