10 Decembrie, 2016

Scurt ghid de recrutare pentru manageri

Din experienţa noastră, recrutarea este una dintre responsabilităţile pe care managerii din alte departamente decât cel de HR le acceptă cu cel mai puţin entuziasm sau pe care le consideră doar un rău necesar.

Una dintre consecinţele acestei percepţii este impulsul de a se baza foarte mult pe intuiţie şi de a evita orice încercare a specialiştilor de a-i convinge că există o tehnică a recrutării care ajută efectiv la selectarea unor candidaţi cu şanse mai mari să performeze în viitor.

Recrutarea este adesea considerată un consumator de timp/resurse, fără rezultate cu adevărat valoroase, încă un motiv pentru care managerii au tendinţa să o simplifice refuzând un dialog consistent cu cel responsabil de pregătirea listei scurte.

» Citeşte continuarea articolului pe PortalHR.ro.

Foto: Sxc.hu

Despre autor  ⁄ Redacţia

Materialele semnate de redacţia LegeStart reprezintă un efort comun de vă oferi informaţii de interes general din multiple domenii, strânse de echipă sau prezentate de partenerii noştri.

Fara comentarii

Scrie un comentariu