4 Decembrie, 2016

Şapte calităţi ale oamenilor care obţin promovarea visată

Colegul tău tocmai a obținut o promovare. Deși ați avut rezultate similare în ultima perioadă, totuși el, și nu tu, a pus mâna pe acel job.

Ce l-a făcut să se diferențieze în ochii șefilor? Răspunsurile pot varia, dar există o serie de atribute care îți pot crește șansele de a obține o avansare.

Iată care sunt acestea:

1. Dedicare. Întrebat care au fost ingredientele succesului său atunci când a pus bazele Oracle și care l-au transformat într-unul dintre cel mai bine plătiți directori executivi din lume, Larry Ellison a declarat: “Am avut toate dezavantajele necesare pentru succes”. Perseverența și dedicarea sunt cele mai importante calități pe care le poți avea atunci când vrei să îți asiguri un trai mai bun. Nicio carieră nu va fi perfectă și niciun proiect nu va decurge fără cusur, dar ceea ce contează este modul în care treci prin aceste experiențe și cum le depășesti, potrivit celor de la careerealism.com.

2. Sociabilitate. Deși există și exemple de persoane mai puțin sociabile care au reușit să aibă succes, majoritatea celor care au pus bazele unor afaceri solide sau au reușit să urce treptele ierarhice au făcut asta cu ajutorul networking-ului, prin crearea unei bune impresii în rândul persoanelor pe care le-au întâlnit de-a lungul timpului sau prin încheierea unor parteneriate avantajoase cu ceilalți.

(…)

» Citeşte integral articolul pe CariereOnline.ro.

Despre autor  ⁄ Redacţia

Materialele semnate de redacţia LegeStart reprezintă un efort comun de vă oferi informaţii de interes general din multiple domenii, strânse de echipă sau prezentate de partenerii noştri.

Fara comentarii

Scrie un comentariu