29 Iunie, 2017

Cum şi unde poţi reclama mesajele spam

Utilizatorii serviciilor de e-mail trebuie să ştie că pot reclama comunicările electronice nesolicitate (cunoscute ca mesaje de tip “spam”) la Ministerul pentru Societatea Informaţională (MSI).

Pe site-ul ministerului scrie că “orice persoană care se consideră prejudiciată prin conţinutul comunicărilor comerciale nesolicitate poate depune o plângere sau sesizare în formă scrisă, datată şi semnată în mod obligatoriu, cu arătarea motivelor pe care se întemeiază”.

Pentru transmiterea plângerilor, internauţii au la dispoziţie adresa de e-mail comert@mcsi.ro.

Precizări:
  • Cererea trebuie să conţină mesajul spam însoţit de “full-header”. Pentru ca sursa mesajului spam să poată fi identificată, este neapărat nevoie de informaţiile (referitoare expeditor, destinatar, serverele de e-mail etc.,) cuprinse în “full-header”;
  • Plângerea nu poate fi înaintată dacă o cerere în justiţie cu acelaşi obiect şi aceleaşi părţi a fost introdusă anterior.

La capitolul “spam” intră orice fel de comunicare comercială pentru care nu v-aţi dat acordul primirii.

În cazul în care v-aţi dat acordul pentru a primi comunicări comerciale, puteţi renunţa oricând la primirea lor prin dezabonarea de la serviciile respective.

Vrei să fii la curent cu cele mai noi ştiri publicate pe LegeStart.ro? Urmăreşte-ne pe Facebook şi Twitter!

Despre autor  ⁄ Alexandru Boiciuc

Alexandru Boiciuc redactează şi editează articole la LegeStart.ro. E licenţiat (specializarea jurnalism) al Facultăţii de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării şi a mai lucrat în presă la ediţia online a ziarului ProSport. Contact: legestart(@)indaco(.)ro

Fara comentarii

Scrie un comentariu