6 Decembrie, 2016

Programul “Rabla” pentru persoanele juridice şi instituţiile publice: Ce e necesar pentru a solicita tichetul?

Pe 24 iulie, Administraţia Fondului pentru Mediu a anunţat persoanele juridice şi instituţiile publice care au fost acceptate în programul “Rabla 2013“.

Dintre cele 570 de dosare depuse, 81 au fost acceptate (pentru 378 de maşini). Iar începând cu 25 iulie aceşti proprietari se pot adresa colectorilor pentru casarea maşinilor şi obţinerea tichetelor valorice.

Potrivit Ghidului programului, solicitarea care trebuie făcută în scris către un colector, pentru obţinerea tichetului, trebuie să cuprindă următoarele:

atributele de identificare a proprietarului: denumire, cod de identificare fiscală, număr de înregistrare în registrul comerţului/registrul asociaţiilor şi fundaţiilor/tribunal/judecătorie, după caz, adresa sediului/sediului social/sediului profesional, numărul de telefon/fax, adresa de e-mail;

datele de identificare a autovehiculului uzat: categoria de folosinţă (M1-A, M1/N1-ASU, N1-AU), marca şi modelul, numărul de înmatriculare, numărul de identificare, seria şi capacitatea cilindrică a motorului, anul fabricaţiei, anul primei înmatriculări în România, data înmatriculării pe numele proprietarului, numărul certificatului de înmatriculare, seria cărţii de identitate a autovehiculului uzat);

precizarea potrivit căreia proprietarul doreşte predarea autovehiculului uzat la colectorul validat având următoarele atribute de identificare: denumire, număr de înregistrare în registrul comerţului, cod de identificare fiscală, adresa sediului social, numărul de telefon/fax, adresa de e-mail; denumirea punctului de lucru, cod de identificare fiscală (dacă este cazul), adresa, numărul de telefon/fax, adresa de e-mail;

suma aprobată de către Autoritate cu titlu de primă de casare, numărul de tichete solicitat şi indicarea poziţiei din lista proprietarilor acceptaţi publicată pe pagina de internet a Autorităţii;

precizarea faptului că autovehiculul uzat va fi predat în custodia colectorului validat ulterior distribuirii tichetului de către Autoritate;

numele şi prenumele reprezentantului legal al proprietarului sau ale persoanei împuternicite de către acesta, semnătura şi data întocmirii (dacă este cazul).

INFORMAŢII SUPLIMENTARE

Aceasta a fost prima etapă de evaluare şi validare. Persoanele juridice şi instituţiile publice ale căror dosare au fost respinse pot întocmi unele noi şi le pot depune până pe 31 august.

În acest an, pentru persoanele juridice şi instituţiile publice sunt disponibile 3000 de tichete valorice.

Totodată, sunt oferite şi eco-bonusuri în cazul cumpărării autovehiculelor prietenoase cu mediul.

» Consultă lista dosarelor acceptate AICI.

» Consultă lista dosarelor respinse AICI.

Consultă AICI Ghidul de finanţare a Programului de stimulare a înnoirii Parcului auto naţional.

Despre autor  ⁄ Alexandru Boiciuc

Alexandru Boiciuc redactează şi editează articole la LegeStart.ro. E licenţiat (specializarea jurnalism) al Facultăţii de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării şi a mai lucrat în presă la ediţia online a ziarului ProSport. Contact: legestart(@)indaco(.)ro

Fara comentarii

Scrie un comentariu