5 Decembrie, 2016

Printre cei mai pesimişti consumatori din lume se numără şi românii

Încrederea românilor în economie s-a îmbunătăţit uşor în primul trimestru din 2012, comparativ cu ultimele trei luni ale anului trecut, însă ţara noastră rămâne în categoria în care predomină pesimismul în rândul consumatorilor,  potrivit unui clasament realizat de compania de consultanţă Nielsen pentru 56 de ţări, citat de Mediafax.

În primul trimestru al anului, încrederea românilor în economie a urcat cu un punct, la 61 de puncte, iar ţara noastră s-a menţinut pe poziţia 47.

Pe ultimele zece locuri în studiu se află Polonia/Irlanda, România, Japonia, Spania, Franţa, Coreea de Sud, Croaţia/Italia, Portugalia, Grecia şi Ungaria.

India s-a menţinut pe prima poziţie, cu 123 de puncte, sub recordul de 137 de puncte stabilit tot de statul asiatic în 2006, la un an de la lansarea sondajului trimestrial al Nielsen.

India este urmată de Arabia Saudită, Filipine/Indonezia, Brazilia/China, Thailanda/ Malaezia, Emiratele Arabe Unite, Hong Kong, Peru, Columbia/Norvegia şi Egipt.

La nivel global, încrederea consumatorilor a urcat uşor faţă de trimestrul al patrulea
al anului trecut, indicatorul avansând cu cinci puncte, la 94 de puncte, susţinut de o revenire puternică în SUA.

Sursa: HotNews.ro

Despre autor  ⁄ Ioana Popa

Ioana Popa este redactor la LegeStart din anul 2011. A absolvit Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării.

Fara comentarii

Scrie un comentariu