8 Decembrie, 2016

Prezentarea campaniei “Fii un cetăţean informat!”

Proiectul este prima iniţiativă de CSR  a Indaco Systems.

Numele campaniei: „Fii un cetăţean informat!”

Mesajul campaniei: „Cunoaşte-ţi drepturile şi obligaţiile! Fii informat!”

Perioada de desfăşurare a campaniei: 02 aprilie 2012 -30 iunie 2012.

Publicul ţintă

Publicul ţintă este reprezentat de persoanele din mediul rural, femei şi bărbaţi, cu vârste cuprinse între 18-60 ani, care au studii minime şi venituri mici.

Obiectivele campaniei:

 1. Conştientizarea cetăţenilor asupra necesităţii de informare în ceea ce priveşte legislaţia României, drepturilor şi obligaţiilor care le revin conform legislaţiei.

2. Creşterea interactivităţii dintre cetăţeni şi BCC-uri

3. Conştientizarea primăriilor/ autorităţilor locale asupra necesităţii informării cetăţenilor cu privire la deciziile luate, dar şi la consultarea cetăţenilor în procesul decizional.

Campania se va desfăşura atât offline, cât şi online.

Indaco Systems va pune la dispoziţia tuturor centrelor ANBCC din ţară programe software de documentare legislativă – Indaco LEGE – cu variante consolidate, la zi, ale actelor normative, publicate în Monitorul Oficial.

De asemenea, Indaco Systems va dona, tuturor centrelor ANBCC din ţară, cărţi de specialitate pentru a permite consultanţilor acces la informaţie/expertiză de specialitate, pe domenii ce prezintă interes pentru cetăţeni.

***

Indaco Systems este recunoscut pe piaţa din România ca find principalul furnizor de produse şi servicii software dedicate zonei de informare legislativă.

Compania are o vastă experienţă şi în dezvoltarea de sisteme informaţionale complexe, incluzând proiecte majore pentru instituţii guvernamentale şi companii.

 Misiunea Indaco este să ofere clienţilor săi produse şi servicii înalt calitative, dezvoltate pe baza celor mai moderne tehnologii. Cei peste 30.000 de utilizatori care folosesc în prezent soluţiile Indaco reprezintă cea mai importantă realizare a companiei.

***

ANBCC- în slujba cetăţeanului

ANBCC asigură, prin Birourile de Consiliere pentru Cetăţeni, accesul egal al cetăţenilor la informare şi consiliere pentru cunoaşterea drepturilor şi responsabilităţilor care le revin. În viziunea ANBCC, niciun cetăţean nu trebuie să sufere din cauza lipsei de informaţii despre drepturile şi responsabilităţile sale.

Birourile de Consiliere pentru Cetăţeni (BCC) sunt proiecte ale unor organizaţii neguvernamentale, non profit, active în domeniile serviciilor sociale, apărării drepturilor omului, dezvoltării comunitare, protecţiei copilului, protecţiei consumatorului etc.

BCC oferă două tipuri de servicii, respectând principiile independenței, imparțialității, gratuității și confidențialității:

  • Informare privind reglementări legale, unde trebuie să se adreseze solicitantul, informații utile despre programul de  lucru și formularistica specifică
  • Consiliere: solicitantul este ajutat să ia o decizie asupra modalității de rezolvare a problemei sale, după prezentarea posibilităților de acțiune existente și a consecințelor acestora.

Despre autor  ⁄ Redacţia

Materialele semnate de redacţia LegeStart reprezintă un efort comun de vă oferi informaţii de interes general din multiple domenii, strânse de echipă sau prezentate de partenerii noştri.

Fara comentarii

Scrie un comentariu