8 Decembrie, 2016

Modificări la legislaţia privind organizarea activităţii de administrare a contribuabililor nerezidenţi

În Monitorul Oficial nr. 763 din 13 noiembrie 2012 a fost publicat Ordinul nr. 1449/2012 pentru modificarea Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 2157/2006 privind organizarea activităţii de administrare a contribuabililor nerezidenţi care nu au pe teritoriul României un sediu permanent.

Actul normativ prevede abrogarea literei k)  din articolul 3 al Ordinului nr. 2157/2006, cu referire la atribuţiile principale ale serviciului de administrare a contribuabililor nerezidenţi.

Astfel, se anulează prevederea legislativă potrivit căreia în competenţa acestui serviciu intră soluţionarea contestaţiilor împotriva actelor administrativ-fiscale, cu respectarea prevederilor Codului de procedură fiscală.

Ordinul acţionează în temeiul dispoziţiilor art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare.

Despre autor  ⁄ Elena Hogaş

Elena Hogaş este redactor la Legestart.ro. Este absolventă a Facultăţii de Comunicare şi Relaţii Publice (SNSPA). Contact: elena.hogas@indaco.ro

Fara comentarii

Scrie un comentariu