7 Decembrie, 2016

Google Ad Grants: ONG-urile pot beneficia din acest an de reclamă gratuită pe Google

Începând din aceată lună, Google Ad Grants le oferă organizațiilor non-profit posibilitatea de a-și promova misiunile și inițiativele pe Google.ro, acordându-le un credit lunar de 10.000 USD pentru publicitate în programul AdWords.

ONG-urile care obţin granturi în cadrul acestui program îşi creează şi administrează propriile conturi de AdWords – ca orice agenţie sau companie. Campaniile derulate de ONG-uri în cadrul Google Ad Grants trebuie să îndeplinească următoarele condiţii:

    • bugetul zilnic maxim este de 330 dolari;
    • costul pe click (CPC) maxim este de 2 dolari;
    • să folosească doar campanii bazate pe cuvinte cheie, cu reclame text care vor apărea pe Google.ro.

Pentru a fi eligibile, ONG-urile trebuie să îndeplinească următoarele condiții:

    • să funcționeze și să deruleze campanii umanitare în conformitate cu legislația țării de origine
    • să accepte și să fie de acord cu documentația solicitată la înscriere, privind nediscriminarea, primirea și utilizarea donației
    • să aibă un website funcțional, cu un volum substanțial de conținut.

Sursa: AdWords România

Foto: All-free-download.com

comentarii

Despre autor  ⁄ Redacţia

Materialele semnate de redacţia LegeStart reprezintă un efort comun de vă oferi informaţii de interes general din multiple domenii, strânse de echipă sau prezentate de partenerii noştri.

Fara comentarii

Scrie un comentariu