5 Decembrie, 2016

Ghid practic pentru managementul stresului

Dacă în articolele anterioare v-am prezentat șase mituri despre stres și trei moduri de a răspunde la acest stimul, astăzi încheiem acest ciclu și vă oferim un ghid practic, în trei pași, care să vă ajute să faceți față cu brio stresului.

Pasul 1: Identifică dacă ești stresat

Uneori, asta este ușor de realizat, alteori, poate fi o provocare.

Primul lucru pe care trebuie să-l cauți sunt semne particulare de stres. Pentru o persoană, semnele pot fi dificultăți de somn, dureri de spate sau comportament agresiv. Pentru alta, pot fi prea mult somn, probleme sexuale și probleme de memorie.

Este impotant să iei în calcul faptul că semnele stresului pot reprezenta, de asemenea, probleme de sănătate și alte semnale fiziologice, precum durerile în piept. Mulți oameni apelează chiar și la medici pentru a identifica astfel de probleme cauzate de stres.

» Citeşte integral articolul scris de Mihai Stoica pe CariereOnline.ro.

Foto: Sxc.hu

Despre autor  ⁄ Redacţia

Materialele semnate de redacţia LegeStart reprezintă un efort comun de vă oferi informaţii de interes general din multiple domenii, strânse de echipă sau prezentate de partenerii noştri.

Fara comentarii

Scrie un comentariu