4 Decembrie, 2016

De ce va muri mail-ul?

Social media a devenit un instrument atât de puternic în cadrul strategiilor de marketing ale marilor companii încât această popularitate a rețelelor de socializare, care sunt într-o continuă dezvoltare, anunță sfârșitul serviciului de e-mail.

Potrivit unor date făcute publice de Yahoo (YHOO) Advertising Solutions, 78% dintre chief marketing officers cred că viitorul mareketing-ului este reprezentat de conținutul personalizat.

În 2013, potrivit eMarketer, 118 miliarde de dolari au fost investite în materiale de marketing cu conținut unic, în video marketing și în social media.

Dată fiind situația, în care viitorul marketingului este tot ce reprezintă social media, la nivel extins, nimeni nu mai folosește serviciul de tip mail. Iar experții din marketing au ajuns la concluzia că mail-ul nu mai este un instrument atât de util în marketing.

De exemplu, un angajat care lucrează într-o corporație utilizează mail-ul în medie 2 ore pe zi, timp în care reușește să citească și să răspundă unui număr de 114 mail-uri. Astfel, devine clar că Inbox-ul devine un loc de stocare a datelor ineficient și imposibil de gestionat.

Serviciul de e-mail nu este nici social și nici nu promovează colaborarea. Dezvoltarea social media a condus la o concluzie dureroasă pentru mail: este ineficient atunci când vine vorba de răspândirea unei informații sau despre o echipă care trebuie să colaboreze pentru un proiect.

Citeşte continuarea articolului pe ManagerExpress!

Foto: Sxc.hu

comentarii

Despre autor  ⁄ Redacţia

Materialele semnate de redacţia LegeStart reprezintă un efort comun de vă oferi informaţii de interes general din multiple domenii, strânse de echipă sau prezentate de partenerii noştri.

Fara comentarii

Scrie un comentariu