10 Decembrie, 2016

Cum te înregistrezi în Serviciul Electronic de Mediere a Muncii?

Săptămâna trecută, Agenţia Naţională de Ocupare a Forţei de Muncă (ANOFM) a anunţat lansarea Serviciului Electronic de Mediere a Muncii dedicat persoanelor care se află în căutarea unui loc de muncă, dar şi angajatorilor pentru identificarea personalului corespunzător, în condiţii de securitate şi confidenţialitate.

În continuare, ANOFM vine în sprijinul persoanelor interesate prin oferirea informaţiilor necesare în ceea ce priveşte procedura de înregistrare pe site-ul Serviciului (www.semm.ro).

Astfel, conturile utilizatorilor (COD Utilizator) în portalul Serviciul Electronic de Mediere a Muncii sunt:

- CNP-ul pentru persoane și

- CUI-ul pentru companii.

Există 3 posibilități pentru a dobândi un cont de utilizator în portalul Serviciul Electronic de Mediere a Muncii:

1. Contul de utilizator poate fi creat de către dumneavoastră (în cazul în care nu ați fost înregistrat ca persoană în căutarea unui loc de muncă la una dintre agențiile teritoariale ale ANOFM).

2. Sunteți înregistrat ca persoană în căutarea unui loc de muncă la o unitate teritorială a ANOFM dar nu ați declarat contul de email: trebuie să vă prezentați la unitatea teritorială unde ați depus dosarul și să vă actualizați contul de email. A doua zi veți putea activa contul utilizând procedura de la punctul 3.

3. Sunteți înregistrat ca persoană în căutarea unui loc de muncă la o unitate teritorială a ANOFM și ați declarat contul de email: contul Dvs. se poate activa online prin acționarea link-ului “Ați uitat parola”.

Sursa: ANOFM

Despre autor  ⁄ Elena Hogaş

Elena Hogaş este redactor la Legestart.ro. Este absolventă a Facultăţii de Comunicare şi Relaţii Publice (SNSPA). Contact: elena.hogas@indaco.ro

Fara comentarii

Scrie un comentariu