6 Decembrie, 2016

Cum şi când pierd angajaţii din România vremea la birou

Companiile se confruntă din ce în ce mai mult cu probleme organizatorice care afectează bunul mers al activității.

Un studiu efectuat de specialiștii în HR de la WorkTack (WorkTack.com este prima rețea de socializare privată dezvoltată în România, dedicată companiilor de toate mărimile, indiferent de numărul de angajați, rețea de utilizare internă), la care au participat reprezentanți ai organizațiilor care utilizează rețeaua de socializare internă și task management worktack.com, a relevat o serie de obiceiuri neproductive ale angajaților.

Social media poate fi o piedică în calea productivității

Una dintre probleme constă în accesarea site-urilor de socializare (Facebook, LinkedIN etc.) și a altor site-uri care nu au vreo legătură cu activitatea de serviciu.

Trăind în era comunicării și a informației și având acces ușor la internet, pe laptop, telefon, tablete sau alte gadget-uri, angajații pur și simplu ”uită” să lucreze și preferă să se concentreze pe activități personale, în detrimentul celor profesionale. Un status nou pe Facebook, un Like, un Share, un Tweet nou, o fotografie pin-uită pe Pinterest sau reblogată pe Tumblr și uite așa timpul alocat activităților de lucru scade dramatic.

(…)

» Citeşte integral articolul pe CariereOnline.ro.

Despre autor  ⁄ Redacţia

Materialele semnate de redacţia LegeStart reprezintă un efort comun de vă oferi informaţii de interes general din multiple domenii, strânse de echipă sau prezentate de partenerii noştri.

Fara comentarii

Scrie un comentariu