9 Decembrie, 2016

Cum evaluează un recrutor pasiunea candidaţilor

În munca de recrutor auzi de multe (foarte multe) ori de la candidați cu care stai de vorbă că sunt pasionați de diverse lucruri.

Poate să fie vorba de un hobby (și asta, într-o anumită măsură, poate spune ceva despre profilul persoanei respective) sau de ceva legat de serviciu. Unii chiar se declară pasionați de comunicare (PR), marketing, publicitate, vânzări, cifre, raportări dificile… și lista poate continua.

Teoretic, un angajator își dorește angajați pasionați de… munca lor. Evident, e aproape imposibil să găsești pe cineva pasionat de toate aspectele muncii pe care trebuie să o facă zi de zi, dar cu cât angajații sunt mai pasionați de ceva din ceea ce fac, cu atât mai bine pentru nivelul lor de motivație, pentru performanță. În consecință, atunci când un candidat afirmă în fața unui recrutor că este pasionat de… internet, rapoarte, vânzări, marketing etc., iar pasiunea asta “rimează” frumos cu ceea ce ar trebui să facă persoana respectivă, evaluatorul nu poate decât să se bucure.

» Citeşte integral articolul pe PortalHR.ro.

Despre autor  ⁄ Redacţia

Materialele semnate de redacţia LegeStart reprezintă un efort comun de vă oferi informaţii de interes general din multiple domenii, strânse de echipă sau prezentate de partenerii noştri.

Fara comentarii

Scrie un comentariu