5 Decembrie, 2016

CSA a înfiinţat o linie telefonică gratuită pentru cei care vor să reclame asiguratorii

Comisia de Supraveghere a Asigurărilor (CSA) a înfiinţat o linie telefonică gratuită prin intermediul căreia asiguraţii pot solicita asistenţă „în vederea formulării unei petiţii pentru soluţionarea pe cale amiabilă a oricăror probleme intervenite în relaţia cu societăţile de asigurare”, se arată într-un comunicat de presă al CSA.

Astfel, asiguraţii vor fi îndrumaţi asupra modalităţii de formulare a unei petiţii şi a elementelor obligatorii pe care aceasta trebuie să le conţină, astfel încât identificarea cazului prezentat să se realizeze într-o manieră mai facilă, ceea ce va conduce la o soluţionare într-un timp mai redus a dificultăţilor întâmpinate.

Potrivit informaţiilor oferite de CSA, referitor la modalitatea de soluţionare a petiţiilor, petiţionarul va primi un răspuns în scris, în temenul prevăzut de legislaţia în vigoare.

Informaţiile privind deschiderea dosarelor de daună, precum şi stadiul de instrumentare a acestora, pot fi obţinute de la liniile telefonice gratuite similare, puse la dispoziţie de către societăţile de asigurare.

Linia telefonică, denumită Dialog CSA, permite utilizatorilor să acceseze gratuit numărul unic 0-8008-25627 de la orice post telefonic conectat în reţelele de telefonie fixă sau mobilă.

Noul serviciu telefonic funcţionează în zilele lucrătoare, de luni până joi, între orele 9.00 – 16.30, iar vineri între orele 9.00 – 14.00.

Sursa: Comisia de Supraveghere a Asigurărilor

Despre autor  ⁄ Ioana Popa

Ioana Popa este redactor la LegeStart din anul 2011. A absolvit Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării.

Fara comentarii

Scrie un comentariu