4 Decembrie, 2016

 




Horatiu-Sasu

 

 

Horaţiu Sasu

Jurist şi economist, consultant în afaceri.

Activitatea profesională: consilier juridic 1998-2002; consultant în afaceri şi management din 2001 (societăţi române şi mixte, româno-germane, româno-belgiene, româno-franceze, româno-austriece); consilier manager general în perioada 2004-2005; lector (2001-2005 şi 2014-prezent) pe probleme specifice de afaceri în cadrul unor cursuri de Director de vânzări şi Inspector de resurse umane, sub egida Ministerului Muncii şi Solidarităţii Sociale şi Ministerului Educaţiei Naţionale (o parte din cursuri fiind finanţate şi certificate de Banca Mondială); autor de studii, articole şi cărţi pe probleme de dreptul muncii, fiscalitate şi contracte.

Peste 250 de studii apărute în publicaţiile: „Curierul fiscal”, „Curierul Judiciar”, „Revista Română de Dreptul muncii” (2005, 2008, 2009, „Revista Română de Dreptul afacerilor” (2005, 2009), „Revista de Drept comercial” (începând cu august 2008, articole pe teme de afaceri), “Tribuna Economică”, “Raporturi de muncă”, „Controlul Economic-financiar”; „Impozite şi Taxe” „Euroconsultanţa”, „Revista IMM” (articole preponderent juridice), „Revista de Psihologie economică aplicată” (articole cu conţinut preponderent economic şi managerial).

Contact:

E-mail: horatiu.sasu@gmail.com 

 

 


Maria Bădoi

Expert contabil

Contact:

E-mail: contact@contabilii.ro

Site: www.contabilii.ro

» Citeşte toate articolele scrise de Maria Bădoi







ad benta

 


Adrian Benţa

Membru al Camerei Consultanților Fiscali (2007), auditor financiar stagiar, membru CAFR (2010), atestat Inspector taxe şi Impozite (2001).

Activitate: experienţă în conducerea contabilităţii şi fiscalitatea societăţii comerciale de peste 13 ani, lector al cursului de Fiscalitate în cadrul unei organizaţii de pregătire profesională – în ultimii 3 ani, conducere cabinet propriu de consultanţă fiscală (2007 – 2013), cu emiterea unui număr de aproximativ 1000 soluţii fiscale pe an, asistenţă contribuabil în litigii cu autoritatea fiscală – 2 soluţii acceptate de Curtea Supremă de Justiţie.

Publicaţii: editare alertă fiscală electronică cu privire la modificări fiscale şi contabile, autor şi coautor a unui număr de 11 lucrări şi cărţi de specialitate fiscală în ultimii 3 ani, publicări lunare şi săptămânale de articole în domeniul financiar contabil.

Contact:

E-mail: adrian@bentaconsult.ro

Site: www.bentaconsult.ro

» Citeşte toate articolele scrise de Adrian Benţa




logo enachescu

 


Enăchescu şi asociaţii


Înfiinţată în 2009, Enăchescu şi Asociaţii este o casă de avocatură specializată în drept corporatist şi comercial, fuziuni şi achiziţii, dezvoltări imobiliare, insolvenţă, ligitii şi arbitraj, proprietate intelectuală, ocuparea forţei de muncă, asigurări, telecom, media şi entertainment, drept administrativ, achiziţii publice şi concesiuni, dreptul concurenţei şi dreptul fiscal. 

Construită pe trei valori fundamentale – eleganţă, profesionalism şi încredere – casa de avocatură Enăchescu şi Asociaţii colaborează constant cu  experţi în domeniul financiar-contabil, fiscal, inginerie, transport şi tineret, oferind clienţilor cele mai bune soluţii legale potrivite pentru businessul acestora.

Contact:

Telefoane şi fax: 021/ 252.38.69; 0744.542.830; 0724.511.719

E-mail: office@scaenachescu.ro

Site: www.scaenachescu.ro






sorina ivan

 


Sorina Ivan

Trainer Salarizare

Absolventă a facultăţii de Management Economic în cadrul Academiei de Studii Economice, absolventă de cursuri de specialitate în domeniul resurselor umane (Inspector Resurse Umane, Inspector Salarii, Legislaţie şi Politici Manageriale).

Experienţă de 6 ani în consultanţă resurse umane (leasing de personal, salarizare şi administrare de personal), recrutare de personal şi contabilitate primară.

Autor a numeroase articole în domeniu, publicate în reviste de profil şi nu numai (2010 şi 2011).


Contact:

Telefon: 0743.143.584

E-mail: sorina@macro-training.ro

Site: www.macro-training.ro

» Citeşte toate articolele scrise de Sorina Ivan





Madalina foto mic INDACO

 


Mădălina Moceanu


Specialist cu o experienţă de peste 15 ani în domeniul dreptului, colaborând cu societăţi atât din mediul privat, dar şi din cel public.

Este autoarea/coautoarea a zece cărţi de specialitate în domeniul dreptului (”Societatea comercială”, ”Societăţi comerciale-cazuri şi soluţii comentate”, ”Tranzacţiile imobiliare ale firmelor”, ”Insolvenţa comercială”, ”Infracţionalitatea economică”, ”Executarea obligaţiilor în contractele comerciale”, ”Funcţionarea societăţilor comerciale. Noutăţi legislative”, ”Principalele contracte din dreptul comercial”, ”Protecţia consumatorilor în România” şi ”Societatea comercială pe acţiuni”).

De asemenea, este autoarea unui număr mare de articole (peste 500) apărute în publicaţii de specialitate, lunare şi săptămânale, articole referitoare la diverse aspecte din domeniile dreptului: drept commercial/dreptul afacerilor, dreptul muncii, drept civil, drept administrativ, drept penal, drept imobiliar, insolvenţa comercială etc.

Contact:

E-mail: madalinamoceanu@yahoo.com

» Citeşte toate articolele scrise de Mădălina Moceanu






Denisa Patrascu


Denisa Pătraşcu


Consultant şi senior expert (proiecte fonduri structurale) în domeniul social şi mediator autorizat.

Licenţiată a Facultăţii de Drept, Universitatea din Bucureşti (2001), doctor în drept – specialitatea dreptul muncii (2007), membră a Reţelei Juriştilor din Organizaţia Internaţională a Muncii – ONU (2003), membru asociat al CRIFST – Academia Română (2013), membru colaborator al CRIFST – Academia Română (2010-2013), a coordonat Departamentul Legislaţia Muncii, Sistemul de Pensii, Sănătate şi Securitate în Muncă, Dialog Social şi Relaţia cu Parlamentul (2007-2008), respectiv Asistenţă Socială şi Politici Familiale (2012-2013) în calitate de secretar de stat în Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale.

Autor a numeroase articole publicate în reviste de profil din ţară şi străinătate, precum şi a cărţilor “Codul Muncii republicat: Ghid de interpretare şi aplicare” (2011) şi “Munca prin agent de muncă temporară” (2009), actualizată şi republicată în 2012.

Contact:

Site-uri: www.denisapatrascumediator.comdenisapatrascu.wordpress.com

» Citeşte toate articolele scrise de Denisa Pătraşcu





logo smartree portrait

 


Smartree România

Smartree România, lider pe piaţa de externalizare a serviciilor de salarizare şi administrare de personal, a fost înfiinţată în anul 2000, iar în prezent are birouri în Bucureşti, Cluj-Napoca, Piteşti, Timişoara şi Constanţa şi oferă totodată cu succes şi servicii de muncă temporară şi recrutare de personal.

Compania Smartree oferă o gamă completă de servicii de externalizare a proceselor de HR, de la salarizare, administrare de personal, analiză şi raportare pentru management, recrutare, muncă temporară, până la consultanţă în domeniu. La baza serviciilor Smartree stau platforme proprietare de soluţii informatice integrate, dedicate managementului resurselor umane.

Smartree este partner ADP Employer Services International în România, ca furnizor pentru ADP Streamline®.

Smartree procesează 430.000 de angajaţi anual şi are peste 150 de clienţi, în majoritate companii multinaţionale, dar şi companii cu capital integral românesc. Smartree beneficiază de experienţa şi competenţele a peste 80 de specialişti în payroll, administrare de personal şi recrutare.

Contact:

Site: www.smartree.com

E-mail: contact@smartree.com

Telefon: 021/ 301.90.90

» Citeşte toate articolele scrise de Smartree Romania