3 Decembrie, 2016

Conferinţă: Relaţia Consultant-Client: Criză, Comunicare, Etică

AMCOR (Asociaţia Consultanţilor în Management din România) organizează la Timişoara conferinţa regională „Relaţia Consultant-Client: Criză, Comunicare, Etică”.

Evenimentul va avea loc în data de 1 iulie 2014, la hotelul „Timişoara” (sala Atena), începând cu ora 9:30.

Conferinţa se adresează practicienilor din domeniul consultanţei în management, dar şi partenerilor lor din mediul public şi privat (beneficiari ai misiunilor de consultanţă în management şi reprezentanţi ai autorităţilor locale şi centrale).

Pe lista speakerilor invitaţi la eveniment se află Francesco d’Aprile, Immediate Past Chair al ICMCI (Consiliul Internaţional al Institutelor de Consultanţă în Management), Raluca Cibu Buzac, Director Direcţia Politici Regionale şi Internaţionalizare în cadrul Agenţiei pentru Dezvoltare Regională Vest, şi Andrei Churican, Vicepreşedinte în cadrul Centrului Naţional pentru Producţie şi Consum Durabil.

Evenimentul va fi structurat în două părţi: o parte de prezentări şi o sesiune interactivă. 

Pentru cea de-a doua parte a conferinţei sunt propuse trei teme de discuţie:

1. Strategii de gestionare a situaţiilor de criză;
2. Comunicarea şi efectele ei în relaţia cu beneficiarii misiunilor de consultanţă;
3. Consultanţa în management: între etică şi profit.

Participarea la eveniment este gratuită (în limita locurilor disponibile). Pentru confirmări, puteţi da un email la adresa alexandra.pusca@amcor.ro (până pe 27 iunie 2014).

Despre autor  ⁄ Redacţia

Materialele semnate de redacţia LegeStart reprezintă un efort comun de vă oferi informaţii de interes general din multiple domenii, strânse de echipă sau prezentate de partenerii noştri.

Fara comentarii

Scrie un comentariu