4 Decembrie, 2016

Cele mai populare 10 branduri din 2013 în social media

Samsung a fost cel mai popular brand în social-media la nivel mondial, în 2013, potrivit starcount.com, care a compilat datele de pe Facebook, YouTube și alte astfel de site-uri pentru realizarea acestui top.

Deşi Samsung nu a fost cel mai popular brand de pe o anumită rețea socială, brandul câștigat 16 milioane de noi adepţi pe mai multe platforme, în ultimele 12 luni.

Walt Disney poziţia a doua în acest clasament, în mare parte datorită creșterii cu un milion de followeri pe Sina Weibo, un site de microblogging din China.

National Geographic se află pe locul 3, după ce a reuşit să strângă pe canalul de YouTube aproximativ 160 de milioane de vizualizări în anul trecut.

Iată clasamentul celor mai populare 10 branduri din 2013 în social media:

top-brands-2013-1 (1) 
Sursa: Mashable.com

 

Despre autor  ⁄ Elena Hogaş

Elena Hogaş este redactor la Legestart.ro. Este absolventă a Facultăţii de Comunicare şi Relaţii Publice (SNSPA). Contact: elena.hogas@indaco.ro

Fara comentarii

Scrie un comentariu