7 Decembrie, 2016

Ce s-a discutat la “Romanian Sales Conference”

În 25 septembrie 2014, în Bucureşti a avut loc “Romanian Sales Conference” – eveniment dedicat profesioniștilor din zona de vânzări care a adus în discuție provocările din zona de business pe care le întâmpină specialiștii în vânzări și dezvoltare.

Indaco Systems a fost partener media al evenimentului organizat de Business Mark.

Printre temele de discuție abordate la conferinţă s-au numărat:

• Ce defineşte un om de vânzări de succes?

• Vânzarea de produs vs. vânzarea de servicii.

• Managementul procesului de vânzări – pregătire, planificare, implementare.

• Ce poate face diferenţa?

• Implicarea şi fidelizarea clienţilor.

• Vânzarea ca dezvoltare de business. Cum să identifici oportunităţile de business la momentul oportun?

• Noile coordonate din zona de vânzări. Impactul emergenţei unei economii mondiale dificile.

• Accelerarea de business şi accelerarea performanţei în vânzări. Cum construieşti o echipă de vânzări eficientă într-un context concurenţial dur?

Vorbitorii primei sesiuni au fost Bogdan Pîrvu – Director, Vopsele și Tencuieli Decorative, Adeplast –, Daniel Roșca – Marketing Manager, B2B Strategy –, Ioana Răzvan – Managing Partner-Business Development Manager, Synergizer –, Tudor Montescu – Manager, Advisory, EY România –, Răzvan Copoiu – Vicepreședinte, Divizia de Industrie, Schneider Electric – și Mihai Pop – Manager Transaction Advisory Services, EY România.

Vorbitorii celei de-a doua sesiuni din cadrul “Romanian Sales Conference” au fost Ștefan Stavrositu – Country Sales Director, ING Asigurări de Viață –, Cosmin Ulmean – Country Sales Manager România & Serbia, Takko Fashion International –, Laurențiu Dimitriu – Corporate Sales Director, Nestle România –, Marius Nedelcu – Regional Manager, World Class –, Teo Migdalovici – Alchemist, ME.ALCHEMY.COM, Ambasador Lions Festivals în România – și Loránd Soares-Szász – Business coach, trainer, speaker și antreprenor.

Câteva declaraţii din cadrul conferinţei:

Vânzarea este mai mult decât un joc de numere, contează foarte mult și încrederea. Relaționarea este foarte importantă. Dacă reușești să convingi clientul că tu îi poți oferi acel ceva și nu altcineva, atunci ai reușit să faci diferențierea față de concurență – Tudor Montescu, Manager, Advisory, EY România

Cred că trebuie să acorzi omului de vânzări șansa să vândă, dar și să pui presiune pe acest proces. Oamenii introduc de bunăvoie obiectivele companiei în obiectivele proprii dacă închei cu ei un fel de contract psihologic care le oferă siguranța că le vei asigura o rezolvare pentru toate nevoile lor – Bogdan Pîrvu, Director, Divizia Vopsele și Tencuieli Decorative, Adeplast

Sunt efecte pe care companiile le văd venind, dar sunt, practic, imobile. În banking, de exemplu, vine trenulețul și băncile stau pe șine și se uită. La fel se întâmplă cu benzinăriile. În Franța și Italia, benzinăriile mici și fără angajați au prețuri semnificativ mai mici. Este clar că nu va mai dura mult până ce acest concept va fi adoptat și aici. Este un alt trenuleț pus în mișcare. Și atunci cum faci modele de business când piața ta este pe o pantă abruptă? – Mihai Pop, Manager Transaction Advisory Services, EY România

Despre autor  ⁄ Redacţia

Materialele semnate de redacţia LegeStart reprezintă un efort comun de vă oferi informaţii de interes general din multiple domenii, strânse de echipă sau prezentate de partenerii noştri.

Fara comentarii

Scrie un comentariu