9 Decembrie, 2016

Brandul de angajator în 2014

Aud tot mai des în ultimul timp termeni ca Ambasador al companiei, Employer Branding, HR Marketing. Deşi foarte des folosiţi, rareori sunt termeni înţeleşi sau uşor de explicat.

PortalHR spune că “dacă lucrezi în HR şi ţi se pare că orice responsabilitate care se referă la noţiunea de brand de companie este mai degrabă legată de marketing şi nu de resurse umane, e posibil să ratezi o şansă importantă de a dovedi că HR-ul nu este un consumator de resurse, ci un partener strategic pentru viitorul organizaţiei.”

Experienţa mi-a arătat că a crea şi a dezvolta un brand de angajator nu se rezumă la o campanie publicitară sau de recrutare agresivă, nici la acţiuni punctuale de marketing.

Ce este, de fapt, brandul de angajator?

Voi da o definiţie simplă, deşi termenul este unul mai mult decât complex: imaginea pe care o are o companie în faţa candidaţilor, clienţilor, competitorilor, angajaţilor şi reprezintă mijloacele prin care o companie atrage, motivează şi reţine angajaţii pe termen cât mai lung.

Şi mai simplu, brandul de angajator este cel care face diferenţa atunci când un candidat ia decizia de angajare şi răspunde întrebării “De ce m-aş angaja la această companie şi nu la alta?”.

» Citeşte integral articolul scris de Corina Neagu pe LearningNetwork.ro.

Foto: Sxc.hu

Despre autor  ⁄ Learning Network

Learning Network este terenul de joacă al celor care cred în puterea învăţării, sunt curioşi să îşi descopere limitele şi îşi doresc să obţină rezultate remarcabile în viaţa lor. Portalul (www.learningnetwork.ro) îţi oferă informaţii din industria de learning & development sub formă de ştiri, articole şi review-uri şi posibilitatea de a achiziţiona bilete la conferinţe şi cursuri deschise. Pe platforma online ai acces la calendarul evenimentelor de învăţare şi la catalogul furnizorilor. Learning Nework este locul unde găseşti idei aplicabile pentru: - alcătuirea curriculei de training şi intervenţii facilitate care răspund complet nevoilor organizaţiei tale; - optimizarea programelor de învăţare şi dezvoltare; - arhitectura şi/sau implementarea de conferinţe şi evenimente interne; - dezvoltarea de concepte şi programe customizate de learning & development.

Fara comentarii

Scrie un comentariu