8 Decembrie, 2016

Biroul tău: Zero consum de hârtie

Două soluții electronice accesibile oricărui IMM pot reduce cheltuielile de procesare a documentelor cu peste 75%, le elimină pe cele de transport și permit păstrarea documentelor în siguranță, la îndemână, fără a-ți aglomera biroul.

Cele două soluții sunt semnătura electronică (generată cu ajutorul certificatului digital calificat) și serviciul de arhivare electronică cu valoare legală și sunt oferite de certSIGN, cel mai mare furnizor de certificate digitale din România.

Dacă certificatul digital calificat permite semnarea electronică și transmiterea online a oricărui tip de document cu valoare legală (de la fotografii digitale, la contracte), și este folosit deja de IMM-uri pentru depunerea declarațiilor fiscale online, serviciul de arhivare electronică cu valoare legală este extrem de puțin utilizat. Însă, avantajele pe care le presupune acest serviciu sunt semnificative.

Cu ajutorul serviciului de arhivare electronica cu valoare legală poți arhiva documentele electronice pe termen lung, în conformitate cu cerințele legale, în siguranță (nu poți pierde sau deteriora documentele), mai eficient (poți găsi orice document în câteva secunde) și mai elegant – documentele nu îți ocupă spațiu în birou.

Folosind aceste două soluții, nu mai este nevoie să tipărești, să îndosariezi, să arhivezi documentele într-un spațiu fizic, să pierzi timp și bani pe consumabile și pe transport în timp ce, foaie cu foaie, dosar cu dosar, îți reduci spațiul din birou. În același timp, ai garanția faptului că documentele tale au,  potrivit Legii nr. 135/2007 privind arhivarea electronică, valoarea legală a celor semnate olograf și ștampilate.

Serviciul este extrem de util pentru păstrarea declarațiilor fiscale depuse online. Pentru fiecare declarație depusă online, contribuabilii trebuie să păstreze un exemplar pentru eventuale controale din partea ANAF. Cu ajutorul serviciului de arhivare electronică cu valoare legală se arhivează chiar originalul declarației – creat și semnat în mediu electronic – și nu doar o copie a acesteia.

De asemenea, certificatul digital calificat și serviciul de arhivare electronică cu valoare legală îți permit să semnezi orice tip de document, să îl transmiți oriunde, oricând, și să găsești documentele arhivate în doar câteva secunde.

Mai mult, aceste soluții, împreună cu serviciul de marcare temporală și cu o aplicație de facturare electronică, îți permit emiterea de facturi, bonuri și chitanțe electronice, pe care le poți genera, transmite și arhiva în format electronic. Fără hârtie și fără cheltuieli inutile.

certSIGN oferă la cumpărarea sau reînnoirea unui certificat calificat serviciul de arhivare electronică cu valoare legală inclus în prețul certificatului. Astfel, poți să-ți arhivezi toate declarațiile fiscale transmise online timp de un an fără un cost suplimentar.

În plus, certSIGN este singura companie din România care furnizează toate elementele necesare emiterii acestor documente în format electronic.

Despre autor  ⁄ Redacţia

Materialele semnate de redacţia LegeStart reprezintă un efort comun de vă oferi informaţii de interes general din multiple domenii, strânse de echipă sau prezentate de partenerii noştri.

Fara comentarii

Scrie un comentariu